کمی صبور باش

  • ۱۷:۵۴

Va hid
لایک.
:) +
ما جــــــــღــــــدہツ
امیدوار و خوشحال شدم شاید...
 خیلی خوشحال شدم که حداقل به یک نفر انرژی + دادم  :)
nily ..
یا خدا...25 متر؟! :D
چه جالب! :)
:)
DeL Nevis
:) 
دانه ی بامبو با انسان تنبل یه ذره ! فقط یه ذره ها فرق داره ! 
:/ 
البته شایدم نداره 
من برم مطالعه کنم بیام
خخخخخ شایدم راست میگی به اون انسان باید گفت تنبل .
سام نجفی نیا
لایک عالی بود
تشکر
رویا رویایی
چه عالی:)
سپاس
علیـ ــر ضــا
منظورت من نیستم که 
نه منظورم شخص خاصی نیست .
کم نویس
واقعاً؟؟
من بامبو خیلی دوست دارم اما اینو نمی‌دونستم
بله منم بامبو دوست دارم
🌹parmin 🌹
چه زیباست 
عالی بود
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan