مادربزرگ

  • ۱۷:۴۹

الهی قربون همه ی مادربزرگ ها برم  :)

همشون رو خیلی خیلی دوست دارم

الهی همیشه سایشون بالا سر هممون باشه

و همین طور پدربزرگ های عزیز

هرکی مادربزگ ها و پدربزرگ های عزیز رو دوست داره لطفا لایک کنه

نظر فراموش نشه !!

  • ۱۲۵۵
Va hid
زیبا.
ممنون
منصوره 🌹🌹🌹
زیبا بود
من هم قبلا آن را در وبلاگ گذاشته بودم ولی تصویرش را نه
:) مرسی
nily ..
عزیزم! :))))
چه قشنگ! :)
ممنون نیلی جون
یزدان ...
عالی بود:)
ممنون یزدان آقا
سام نجفی نیا
این عالی بود
ممنون از لطفتون
🌹parmin 🌹
بی نهایت خوب بود
االهی من پیش مرگشون بشم
متشکرم
تنها ...
چه دلنشین بود آبجی
سپاس گذارم
آریو m.r
بسیار زیبا
متشکرم
آرام :)
وای مامان بزرگا عشقن 😘😘😘😍😍
خیلی مهربونن:))
خدا همیشه حفظشون کنه و سالم باشن:)
ان شالله
علیـ ــر ضــا
خدا همیشه ساپورتشون کنه 😍🌷🌼✔👍✌ خیلی خععععیلی ماهن 😇 
احسنت به متنتون 
ممنون من هم آرزومندم که همین طور باشه .
رویا رویایی
من که هیچوقت پدر بزرگمو ندیدم ولى فک کنم خیلى خوب باشه یه دونه مادرجون بیشتر ندارم خدا حفظشون کنه همشون رو
باز هم خدا رو شکر یه مادرجون دارین
 اگر هم یکی باشه اما بازم وجودش انرژی بخش خانواده است
خدا مادرجونتون رو براتون حفظ کنه .
کم نویس
بسیار مطلب زیبا و دلنشینی بود
متشکرم
سپاس گذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan