sorry

  • ۱۳:۰۸

سلاااااام

ببخشید یه چند روزیه مهمون زیاد داشتیم

وقت نشد مطلب بزارم و به وب های دیگه سر بزنم :(

به هر حال دلم واسه سرکشی به وب های دیگه تنگ شده بود

  • ۳۰۱
Va hid
!!!
:) +
سام نجفی نیا
مهم زندگی شماست که ازش لذت ببرید ما همین که گاهی هم هستین برامون بسه عزیز
ممنون :)

حسنا مـ
کم بودن بهتر از هیچ نبودنه
راحت باش عزیزم خونه خودته خخخ
مرسی :)
باشه !
سید محمد موسوی
np
؟؟
منصوره 🌹🌹🌹
ماهم دلمون برات تنگ شده بود
زود زود سر بزن 
باشه ؟؟؟
باشه حتما :)
nily ..
:)
:)
رویا رویایی
اشکال نداره همین که تو دلت جایى پیدا کردیم که گه گاهى تنگ میشه یه دنیا ارزش داره :)
شما همیشه تو دلم جایی داشتید و دارید :)
جایگاهتون محفوظه :)
تنها ...
منم می گفتم تو دلم شما نیستید ممنونم پیدا شدید 
خوشحالم که نبودم احساس شد :)
علیرضا امیدیان نسب
اشکالی نداره همینکه سالم باشین.خوبه:)
ممنون نظر لطف شماست :)
ղმբმʂ .
عخی عزیزم خسته نباشی :)
عوضش ما به وبت سر میزنیم‌:)
ممنون عزیز :)
miss bell
دلمون تنگ شده بود عزیز
من بیشتر :)
Alireza z.i
عیبی نداره که

ما هم همگی دلمون واسه شما و پست هاتون تنگ شده بود

امیدوارم که همیشه خونه تون پر مهمون باشه : دی
ممنون :)
ان شالله :))
علیـ ــر ضــا
😐🤔 
اول وب منو تو اولویت قرار بده
چشم حتما
من همیشه شما رو دنبال می کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan