قول می دهم

  • ۲۰:۲۵


من به خودم قول می دهم …

 آنقدر روی رشد خود وقت بگذارم که دیگر وقتی برای انتقاد از دیگران نداشته باشم.

آنقدر آزاده باشم که فرصتی به نگرانی، آنقدر بلند نظر که فرصتی به خشم، آنقدر قوی که فرصتی به

ترس و آنقدر خوشبخت که فرصتی به بدبختی ندهم.

تصورم از خود نیک باشد و این را به جهان اعلام کنم؛ نه با صدای بلند، بلکه با کردار نیک.

با این اعتقاد زندگی کنم که کل جهان طرف من است؛ مادامی‌ که به آن بهترینی که در وجودم است،

وفادار بمانم ...

 

Va hid
بسیار عالی ولی خب سخته!!!!!!
ممنون
سخت هست اما تلاش باید کرد :)
خرگوشک :)
واقعا سخته ولی امیدوارم بشه همه انجامش بدیم
ان شالله :)
ممنون از حضور گرمتان
.. محمد ..
عجب قول هایی ... فقط مرد عمل میخواد!
بله
ممنون از حضور شما :)
**miss _ golden**
:)
:)
miss bell
قول مردانه!!!!!
دمت گرم
قول مردانه !!
دم تو هم گرم
ممنون از حضور گرمتان :)
dokhtare ordibehesht
آفرین به شما
ممنون :)
سیّد محمّد جعاوله
خیلی خوب بود
ممنونم.
ممنون از شما :)
هویجوری :)
چه خوب:))
:)))
علیـ ــر ضــا
چه خوب 
بعد از هر سختی آسانی هست 😀
بله همین طوره ...
ممنون از حضورتان
حسنا مـ
خیلیم عالی
زیبا بود
ممنووون :)
سایت تفریحی چفچفک
اوووه...عجب قول هایی
بله :)
ممنون از حضورتان
علیرضا امیدیان نسب
واقعا عالی بود:)
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan