گذر کن

  • ۱۷:۵۱
دستانم را بگیر
مرا از نگاهت پر کن
اگر کج رفتم
مرا ببخش
اگر فراموش کردم تو را
بدان که نادانم
از این اشتباه من هم گذر کن
اگر نداشته ها را دیدم
و داشته ها را نه
باز هم بگذر
تو که همیشه
بخشیدی و گذر کردی
ولی من ...
باز هم اشتباه کردم
 باز هم اشتباه
باز هم این دفعه گذر کن
 mmka
سام نجفی نیا

تنهایی دستان سرد دختری ست

که می توانست

نام کوچکش "خورشید" باشد!

#فاطمه_ضیاالدینی



برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
بسیار زیبا و قابل تحسین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan