هرگز نگو ...

  • ۱۷:۰۹

هرگز نگو "خسته ام..!

زیرا اثبات میکنی ضعیفی؛ بگو..نیاز به استراحت دارم.

هرگز نگو "نمی توانم..!"

زیرا توانت را انکار میکنی؛ بگو....سعی ام را میکنم.

هرگز نگو "خدایا پس کی؟؟؟!"

زیرا برای خداوند، تعیین تکلیف میکنی؛ بگو..خدایا بر صبوریم بیفزا.

هرگز نگو "حوصله ندارم..!"

زیرا...برای سعادتت ایجاد محدودیت میکنی؛ بگو..باشد برای وقتی دیگر..

هرگز نگو "شانس ندارم..!"

زیرا به محبوبیتت در عالم، بی حرمتی میکنی؛ بگو..حق من محفوظ است!

با بیان کلمات درست مسیر زندگیت را عوض کن!

Va hid
زیبا است ولی خوب به این راحتی هم نیست!سپاس بابت مطلب خوبتون مثل همیشه عالی بود.
سپاس فروان
سخت هست اما باید تمرین کرد :)
حسانه ......
سلام تازگی خیلی از کلمه خسته ام استفاده میکنم تا حدی .به مرگ هم فکر میکنم.ممنون بابت متن زیبا تون
شاید زندگی برای ما یک زمان هایی سخت باشه
 اما نباید هرگز امید رو از دست داد نباید خسته شد
هیچ وقت نباید احساس بیهودگی کرد  :)
خواهش می کنم ^_^
Alireza z.i
خب بعضی وقتا بیان کلمات کافی نیست !


ممنون از شما :)
میشه با بیان کلمات نگرش هامون و فکرهامون رو عوض کنیم
و کار هایی که انجام میدیم از نگرش هامون و فکر هامون نشات گرفته
خواهش می کنم :)
ما جــــــــღــــــدہツ
عالی بود ولی سخته به کار بردن این کلمات جای هم...
ممنون ماجده جون :)
آره سخته اما با تمرین میشه
سام نجفی نیا
عالی روزت مبارک
ممنون :)
علیرضا امیدیان نسب
اره واقعا باید بیان کلماتمونو تغییر بدیم برای یه زندگی بهتر
خیلی خوب جواب نظر دهنده هارو دادین:)
ممنون نظر لطفتونه :)
Aramam .F
ممنون کلی آموزنده بود و پر از انرژی مثبت:)
خوشحالم که خوب بوده :)
علیـ ــر ضــا
کافی نیست گاهی اوقات کلمات برای بیان حال 

خوب بود ++++
سپاس
کم نویس
بسیار با متانت فرمایش کردید
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan